lördag, april 09, 2011

Så jävla dålig tajming

Jag blir sällan sjuk. Väldigt sällan faktiskt. Men inatt flög det på - magsjukan. I den vidrigaste formen. Jag tycker själv att jag ska ha en eloge för att jag i stort sett ljudlöst sprang förbi hunden på golvet, kryssade mellan min och Claras säng för att slutligen nästan hinna fram till toaletten. Japp, nästan. vad som är värre än att kräkas över hela badrummet? Det ska jag tala om, det är att sedan städa hela badrummet när man mår illa. Dessutom skulle jag göra det tyst för att inte väcka Clara så att hon fick för sig att hon skulle amma mitt upp i allt.

Som ni hör tycker jag oerhört synd om mig själv. Imorgon går planet till Spanien kl 7.00. Jag håller tummarna att vi kommer med!

2 kommentarer:

danquen sa...

Det gick vägen!

L8 sa...

Ja, så himla skönt! Stort tack för all hjälp. Puss