måndag, januari 07, 2008

Copycat

Vi börjar ju så smått leta möbler till vårt hus. Soffan inföskaffades blott två dagar efter kontraktet hade skrivits och det har lagts åtskilliga timmar på funderande kring golvfärger och konst.

Just fåtöljer verkar vara en svår bit. Eller, tja, hade vi obegränsat med pengar skulle det inte alls vara svårt, då är det bara att plocka bland favoriterna "lounge-chair", Svanen eller liknande. Men när man skall leta inom vår budget så begränsas utbudet ganska rejält.

Både Johan och jag har fattat tycker för en fåtölj som IKEA har tagit fram. Kanske inte just i orange, men formen är riktigt fin. Tro fasen den är det! se vad jag hittade idag på Swedeses hemsida! Faan alltså, det var riktigt fult gjort, IKEA! fast den är ju bra mycket billigare hos er...

Swedeses Happy Swing
Och IKEAs Karlstad...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lotta!
Nu har jag hittat mitt kvälls nöje,att läsa vad du hittar på om dagarna.Ikea är inte fel för oss vanligt dödliga.Föresten grattis till att du blivit faster ,jag kan se dem fina släktdragen.

Anonym sa...

Vet inte om jag riktigt håller med baby. Det är ju ganska många olikheter, runda former, upphöjda armstöd, fri nackkudde... Dock är ju happy swing lite vassare.

L8 sa...

Men välkommen kusinen, vad roligt att du gillar att läsa om mina små och stora aha-upplevelser :) Vilken kusin är det då? Blir ju nyfiken...

Anonym sa...

Kusin Vitamin är det ju!

Anonym sa...

Hej Lotta!
Det är jag som har tre av dem högljudda barnen.
Hjälp,man blir ju beroende av detta,nu har det även blivit eftermiddags-nöje.

L8 sa...

Ha ha, Jag tycker inte att dina barn är så högljudda, men du är ju den enda kusinen som har tre barn så då var det ju lätt att lista ut :)

Tjo, nu gäller det att blogga ofta då så att det finns något nytt att titta på när du kikar in.