torsdag, januari 17, 2008

En gammal kärlek

Jag fick för mig att plocka fram min Ipod som har kommit i skymundan sedan jag flyttade till Stockholm. Ensam, övergiven och urladdad låg den i en låda med andra el-prylar och jag fick lite ont i hjärtat när den inte ens orkade starta. Men ikopplad i sin kompis Macen fick vi ordning på den igen och nu är den uppdaterad med min senaste musik och full av energi igen.

Vad skönt det är att ha massor av musik att välja bland och inte bara behöva hålla sig till det 30-tal skivor jag har laddade på jobb-cp:n! Jag blandar lite gammalt och lite nytt och bara njuter. Att solen skiner gör ju inte heller ont.

Ps. Detta är det 200:a inlägget på min blogg. Klapp på axeln på mig själv och alla som kommenterar! Ds.

Min Ipod är en äldre modell men rymmer så mycket som 40 GB! 
Min darling...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lite onödigt att blanda in cerebral pares i det hela.

Anonym sa...

Grattis till de 200!

L8 sa...

Inte det minsta onödigt, det är ju en pc.

Tack!

Anonym sa...

Kan du inte räkna hur många kommentarer jag har lämnat?

Anonym sa...

Christin, det är typ 5. No more no less.

Anonym sa...

5!? No, no, no! Du kan inte räkna!

Anonym sa...

GRATTIS! Det var inte dåligt, ser fram emot minst 200 till.