söndag, januari 13, 2008

Sååå 2008

Jag sitter på X2000 på väg tillbaka till Stockholm och bloggar. Det känns modernt. Jag är medveten om att man har kunnat koppla upp sig på tåget i flera års tid nu, men det är bara när man åker första klass som det ingår i biljettpriset. Och jag åker väldigt sällan första klass. Men denna gången var det mamma som stod för biljetten (tack!) och då blev det breda säten, gratis frukt och the, och uppkoppling. Gött!

Jag har försökt att surfa runt lite. Det går inte särskilt snabbt. Det går faktiskt aslångsamt att gå in på någon hemsida. Jag kollar Adium (=msn), ingen där som vill prata med mig... Skit också, lika bra att koppla ner och kolla på några avsnitt av Heroes.

Ps. Varför blir jag så lycklig när jag ser att jag har Mac-kompisar ombord på tåget?! Ds.

Inga kommentarer: