tisdag, januari 29, 2008

Så väldigt naket

Jag har hittat en ny blogg som jag blev förälskad i. Det är Mia Skäringer, ni vet hon i Mia och Klara som gått på SVT. Hon skriver på sin blogg, som jag uppfattar det, helt naket och väldigt utlämnande. Jag blir på något vis tacksam över att få ta del av hennes känslor, tankar och funderingar kring vardagen och livet. Det är svårt att slita sig och fast jag tänker att jag skall läsa mer av hennes gamla inlägg en annan dag så dras jag tillbaka till Safari-fönstret och vill fortsätta. Det känns så skönt att läsa om någon som tar sig tid att fundera, vända och vrida istället för att rusa framåt och vara så snygg som möjligt. Dessutom är hon ö-bo i Göteborgs skärgård och bara det brukar ju göra mig intresserad av att prata mer.

http://www.mama.nu/blogg/mias-blogg/

Mia här som Trashmorsan Tabita

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul, den ska jag läsa! Hon har varit min idol sen hon sommarjobbade på Klisterfabriken i Kristinehamn och berättade historier om detta varje morgon på P3.