tisdag, oktober 31, 2006

Jag är igång!

Hej alla vänner och ovänner. Nu har jag öppnat en liten ventil. Här kan ni läsa hur min dag har varit, om de överkokta makaronerna eller om jag tog på mig trosorna ut och in. Igen. Det kan ju vara lite kul med livstecken eftersom jag snart flyttar till Stockholm. Då kan ni ändå ha lite koll på mig :)

Idag regnar det sjuuukt mycket. Eftersom jag hade bråttom i morse tog jag moppen till jobbet. Dumt gjort. När jag stod och väntade på Sarah efter jobbet fick jag torka byxorna på hennes trappuppgångs element. Utan att ta av mig byxorna. Det var lägenhetsvisning i hennes uppgång.

6 kommentarer:

danquen sa...

Tufft! Hoppas du lyckas bättre än mig med detta fenomen. Go for the Pulitzer prizes!

Anonym sa...

Jaha, där ser man. Det ska bli spännande att följa dina framsteg i den stora staden.

Anonym sa...

Jag vill inte att du ska flytta... :(

danquen sa...

T... Shhhh. Inte så högt...

Anonym sa...

jag vill att du ska flytta hit........till sthlm alltså. Du är varmt välkommen och stort grattis till jobbet tjejen !

Kram lillsyster Danken

L8 sa...

Tack Louise, det värmer! Och grattis själv förresten till nya rollen på jobbet.