fredag, december 31, 2010

2010

Jaha, då var det här året slut. Året som jag var gravid, året då vi fick vår fantastiska Clara. Året då vi blev med kombi och verkligen tog det fulla steget ut till Svenne-bananlivet. Vi äter tom Tacos oftare nu för tiden. Inte alltid på fredagar, men ändå.

För några år sedan hade jag svårt att se det framför mig. Ja inte att bo i hus, det har jag velat länge. Men kombin, barnet och att tycka det är bekvämt att handla i förortens shoppsingcenter. Det såg jag inte riktigt framför mig. Men nu när jag är här så stormtrivs jag! Jag skulle inte vilja ha det på något annat vis. Jo, kanske att vi kunde ändra på kartan lite, det kunde räcka med si så där 5 mil mellan Stockholm och Göteborg.

2 kommentarer:

Jessika sa...

Gott nytt år Lotta med familj!!! Det är konstigt vad det viktiga i livet kan ändra sig. Vi längtar tills vi får se underbara Clara.

L8 sa...

Gott nytt på er med Jessika! Du har så rätt. Vi längtar också tills vi ses!