tisdag, februari 08, 2011

Watch your back!

Idag var det premiär för Clara och mig på Öppna förskolan och jag måste säga att det var en hit! Massor med trevliga människor, pyssel, babysitters i mängder, billig fika, gosiga kuddar, mys-rum och möjligheten att slänga upp brösten i tid och otid utan att det kändes obekvämt. Fantastiskt skönt.

Vad som inte kändes lika fantastiskt var när jag ikväll skulle klä av mig och ser att mina jeans har spruckit i hela röven. Allvarligt, har jag gått omkring bland massa okänt folk, legat på kuddar på golvet med häcken i vädret och gosat med Clara iförd dessa jeans?!

Å andra sidan, visar jag ändå brösten så kan de väl få se häcken med.


2 kommentarer:

klabbe sa...

lätt hänt. böjde mig och tog i på jobbet förra veckan, då de brallorna åt hell.... dålig kvalle tyckte jag. mina kollegor dog av skratt

Carin sa...

Hahaha! Håller med Klabbe där, antagligen dålig kvalitet..
Jag har också lyckats att få dålig kvalitet på mina brallor någon gång...=)