måndag, april 11, 2011

Framme!

Jag kom iväg! Det var antagligen matförgiftning jag åkte på och igår morse var jag kry nog att hänga Clara i selen på magen och flyga till Spanien. Johan var en klippa som vanligt som hjälpte mig att packa och fixa medan jag satt med något migränaktigt skit som en Grand final på hela eländet. Dessutom hamnade jag bredvid ett fantastiskt gulligt äldre par på flyget som var oerhört hjälpsamma. Clara satt i deras knä när jag knaprade i mig mina vita brödskivor och drack vispad cola.

Det var lite lustigt, de var inte helt olika mina föräldrar. De bodde på Brahegatan i Stockholm (där hade mina föräldrar en lägenhet när jag var liten), de hade haft en lägenhet här nere i 27 år som ligger ett par km från vårt gamla hus på Guadalmina och kändes överlag som att de var rätt lika mamma och pappa. Så jag hade som sagt gott sällskap.

Idag ska vi blåsa upp Claras minipool, handla lite och bara slappa!

Inga kommentarer: