torsdag, juli 21, 2011

Hoppsan!

Snacka om att jag blev tagen på sängen i lördags. Bokstavligt talat! Där ligger jag och snusar i godan ro och är så nöjd med att Johan har gått upp och tagit Clara med sig så att jag kan sova lite till. Så hör jag plötsligt musik och vrålande utanför sovrumsdörren. Jag hann ärligt talat skicka en inte så vacker tanke till mina små släktingbarn som handlade om att jag har sovrummet läääängst bort, måste de då hitta hit och springa och gorma utanför?! Snopet. För in rusar mina galna kompisar - iförda fina 50-talskläder - och filmar/gapar/skrattar. Herre Gud. Det kan ju inte bli annat än bra efter det.

Och bra blev det. Vilken härlig dag med favoritbrunch, burlesk dans (!) och galet god middag på kvällen. Det hela avrundades med bad i utomhusjacuzzi. Ni hör ju, bättre kunde det ju inte bli!

1 kommentar:

carin sa...

Nej, det blev en lyckad dag. Kul att du njöt av dagen!