måndag, juli 30, 2007

Tillbaka på jobbet...

Då sitter man här igen. Som om inget hade hänt. Som om man inte hade farit runt på Sveriges vägar och som om man inte hade haft långa sovmorgnar i sommarstugan när regnet smattrade på rutan. Tre veckor. Det är ju egentligen ingenting. Man stretar på och jobbar nästan ett helt år och sedan skall man hinna koppla av, ha roligt, uppleva, resa och göra allt möjligt på tre stackars veckor. Jag har lyckats relativt bra, men de där soldränkta dagarna på stranden som jag hade sett fram emot regnade ju snabbt bort.

Så nu antar jag att det gäller att göra det bästa man kan av kvällarna. Johan har semester denna veckan också, så jag hoppas att han kan hålla mig kvar i semesterkänslan. På onsdag fyller han dessutom 30 (!) så då skall vi fira.

Ikväll åker båten i plurret, den har legat på land under semestern eftersom vi inte har varit hemma och tur var väl det, annars hade det kanske gått som med Carros pappas båt.

Är det inte lunch snart?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om det är rätt läge att säga det... men jag har just firat min FÖRSTA semesterdag med en härlig Wakeboard-tur på havet.

Anonym sa...

Tjena

Det blev en skön dag ute i bergen...