måndag, maj 04, 2009

Fullt ös

Idag har det gått undan. Jag bävade lite igår innan jag gick och lade mig för jag visste att det skulle bli mycket idag. Det blev t ex inte lunch förrän vid tre på eftermiddagen. Men huvudsaken var att vår presentation vi skulle ha gick bra och det gjorde den. Så jag känner mig riktigt nöjd. Nu är det bara det att nästa presentation är imorgon...

Jag tog med mig lite jobb hem idag. Jag brukar inte gilla att jobba hemma, men ikväll var det skönt att få ha på TV:n i bakgrunden och vara hemma medan jag skissade. Fast det skall inte bli en vana.

Jag körde mc:n idag för första gången sedan jag bytte rören. Den låter numera som en kastrerad värsting-mc. Ungefär som en gräsklippare. Fast eftersom bränsleinsprutandet blev felinställt till dessa rören så small det som pistolskott när jag släppte på gasen. Det var lite kul. Inatt sover Bettan på verkstaden för att få en ompyssling imorgon. God natt Bettan.

2 kommentarer:

en trött fotöbo sa...

Jag tror att jag också känner mig som bettan, kanske inte att det smäller i rören men att jag skulle behöva vara på verkstaden och få lite ompyssling..

L8 sa...

Men du kommer ju snart hit till min verkstad, då ska jag pyssla om dig så att du går lite jämnare efteråt :)