tisdag, september 29, 2009

SÅLD!

Idag såldes lägenheten på Linnégatan. Det var snabba puckar och den andra visningen hann aldrig ske. Väldigt skönt att det är klart med köpare, mindre kul att det finns en hel del möbler kvar som skall flyttas ut. Men, när man väl gör det brukar det ju gå ganska fort.

Annars är det lite tråkiga tider nu tycker jag. Hösten har kommit och den tycks ha tagit med sig rejält med grus till mina ögon. Jag är trött och småförkyld och har dåligt med energi. Tur att jag har London att se fram emot, det skall bli så otroligt skönt att komma bort en vecka och bara hitta på roliga saker. Jag tror det är tanken på hur länge det dröjer tills ljusa kvällar igen som suger musten ur mig.

En väldigt trevlig sak är att en kompis kommer upp till Stockholm i helgen och hälsar på, det ser jag verkligen fram emot.

2 kommentarer:

Christin sa...

Det gör hon också...

Anonym sa...

Du kanske skall säga kompisar...