tisdag, mars 30, 2010

inte riktigt

Vi gick till den där SPA-salongen. Och vi fick våra fötter fixade. Lite för mycket till och med. Tjejen som gjorde mina fötter tog ett stadigt grepp om mina hälar och använde rakbladet som om hon vore en bulimiker som hyvlade parmesanost. Det var en avsevärd hög skinn som hade lämnat mina fötter när hon var klar. Dessutom klippte hon naglarna från sidorna och inåt. En taktik jag inte skådat förr. Men visst, det var ingen katastrof, efter att de släppt den värsta lynch-stämning som låg i luften när vi kom (det hade kommit fram att jag hade ringt och framfört min väns missnöje) så var de ganska trevliga.

Tyvärr har min kollega haft svårt att gå på sina fötter i helgen, riktigt så illa har det inte varit för mig. Vi kan säga så här, det blir inte fler besök där, fast att det var billigt.

Inga kommentarer: