måndag, oktober 08, 2012

Vilken helg!

I fredags åkte Clara och jag till Göteborg och vilken bra helg det blev! Det tajmade sig så väl att C somnade när flygbussen gled in i stan och jag fick två timmar på stan med strosande och fika. Väldigt avkopplande och behövligt efter förra veckans tempo.

Vi träffade vänner och och jag hann med á la London-marknaden som jag hade hoppats på. Vi tog en rejäl tupplur C och jag, och på kvällen var pappa barnvakt och jag åkte på 35-årsmiddag. Oj vad roligt det var! M hade förberett och fixat och jag bara njöt av alla nära och hade en riktigt rolig kväll, en sådan som fyller på energi! Åh vad jag gillar mina vänner!

Jag inser att även om jag inte träffar mina Göteborgsvänner så ofta så är de tillfällen då jag gör det helt ovärdeliga.

2 kommentarer:

Gulletussan sa...

Trycker på gilla-knappen här i bloggen! Det var en riktig trevlig kväll!!

Christin sa...

Det var verkligen mysigt att få träffa både dig och Clara!