torsdag, januari 31, 2008

Nu slutar jag

Idag jobbar jag min sista dag på mitt nuvarande jobb. Det går inte riktigt att förklara känslan, känner mig väldigt lätt i stegen idag. Känns som fredag fast på ett mer långvarigt sätt. Om ni fattar.

Redan imorgon börjar jag på min nya arbetsplats. Även det är en reklambyrå och det känns väldigt lovande. Bara en sådan sak som att de hört av sig i veckan och berättat vad som händer på fredag, vad vi kommer att göra och så, känns väldigt strukturerat och planerat. Det gillar jag.

Så ni som brukar maila mig på min arbetsadress - gör inte det. Använd den privata från och med nu.

JAG ÄR FRIIIII!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på ditt nya jobb!

Anonym sa...

Ljuset är nära baby. Dte är du alla gånger värd.

Anonym sa...

Spännande för dej!! Lycka till imorgon!!

Anonym sa...

Önskar dig lycka till med ditt nya jobb!

Anonym sa...

Grattis lycka till

Anonym sa...

GRATTIS, ÄNTLIGEN!!!!!!
Det måste kännas grymt bra.
Kram Mariette