fredag, augusti 22, 2008

Inte den här gången

Jag lade ett skambud på samma cykel som i det tidigare inlägget när det kom upp en på fordonskammaren. Ett riktigt skambud. Jag fick den inte, men det var väldigt spännande ett tag då jag följde auktionen på nätet! Det var liksom utom min kontroll. Det blev lite lustigt när utropspriset låg 20 000 över mitt skambud, he he.

Det sjuka är att cykeln på auktionen visade sig vara just den cykel som jag körde soppatorsk på i förra veckan. Jag tror säljaren i affären tröttnade lite på den. Så jag hade ju trots allt redan provkört den.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så jag ska inte ta med hjälmen nu då?

Anonym sa...

Christin, jag tror nog att du skall ta med hjälmen i alla fall. Nu har Lotta fått vittring på andra objekt, så jag tror nog hon snart kommer puttrande på en hoj.

Anonym sa...

äntligen fått igång datorn.Lotta, det är farligt med motorcyklar ska du verkligen ha en sån.

L8 sa...

Christin: Självklart ska du ta med hjälmen!

Jessika: Ja, du har rätt, jag skall nog inte köpa den. Det får kanske bli en Suzuki Intruder istället...

Anonym sa...

Jag kollade lite bilder. Den ser också ok ut.