måndag, december 29, 2008

Äntligen nöjd

Nu är vi tillbaka i Stockholm igen. Vi har haft en jätteskön jul och det visade sig vara en mycket bra idé att fira med Johans familj, det blev väldigt trevligt och vi har aldrig haft så mycket mat på julbordet!

Tack vare farmors julklappspeng och ett stort bidrag från Johan när jag fyllde år kunde jag äntligen köpa min efterlängtade systemkamera! Så nu sitter jag här, med en sprillans ny Canon 450D. Jag är så glad! När vi gick ner till affären i morse för att handla tog jag med kameran och fotade lite frost på vägen...

Viggo är med oss här uppe och han har gått och surat i en timma snart för att vi inte ha fönsterbrädor breda nog att ligga på så att han kan kolla ut genom fönstret. Till slut mjuknade Johan och ordnade en provisorisk lösning.

4 kommentarer:

K sa...

Bra tänkt med boken där så han inte glider ner :-) Händjg karl du har.

Anonym sa...

Ja Viggo har det nog bra, stöttar rumpan mot Differential Equations.

L8 sa...

Ja, med en hårig rumpa på halt underlag får man ta till lite trix. Behöver jag nämna att det inte är min bok?

Anonym sa...

Ronney får komma upp och bygga en hylla till honom.