onsdag, februari 03, 2010

Jag flöt

Nu har jag testat floating. Det var häftigt! Jag somnade inte som en del gör, men jag kopplade av och kände knappt kroppen efter ett tag. Det är väl få gånger man inte använder en enda muskel. Efter att ha legat i en liten stund släckte jag helt och jag fick känslan av att driva runt i rymden eller att vara tillbaka i mammas mage. Det måste vara så det känns för små foster innan de får det för trångt i magen.

Jag klantade mig dock. Jag skulle plocka in ett nackstöd och fick då saltvatten i ögonen. Det gör så in i helvete ont! Vattnet är fruktansvärt salt, så det sved ju i de nyrakade armhålorna och då kan ni kanske tänka er hur det kändes i ögonen. Men som tur var hände det i slutet så jag kunde duscha av mig strax därefter.

Efteråt fick jag massage som var helt underbar. Så ja, jag har haft en riktigt skön onsdagkväll. Imorgon skall jag ut och äta med en vän efter jobbet. Vad gör man inte för att göra ett snöigt februari lite roligare?

1 kommentar:

Christin sa...

Härligt!!