onsdag, november 24, 2010

Presenter

Jag tycker det är så roligt att ge presenter till folk. Det händer inte så ofta tyvärr att jag ger dem bara sådär, utan att någon fyller år eller så, men när det är dags så tycker jag det är väldigt roligt att ge. Det är bara ett problem. Jag vill så gärna att det ska bli precis rätt present. Jag vill det så mycket att jag inte tycker att någon present är tillräckligt bra. Jag vill känna att: JA, det HÄR är mitt i prick till den här personen! Och hur ofta känner man egentligen så när man skall hitta en sak till en person vid just ett speciellt datum? Det hela resulterar oftast i att jag sällan ger presenter till folk när de skall ha dem. De kan komma långt senare och ofta är jag inte nöjd då heller men har drabbats av så dåligt samvete att jag inte kan vänta längre.

Som ödets ironi är jag tillsammans med en man som i stort sett alltid prickar in precis rätt present till mig.

3 kommentarer:

danquen sa...

Asch. Jag ser det som ett kall. :)

Christin sa...

Du är jättebra på presenter Lotta! Jag har inget emot att få min julklapp i juni. :)

L8 sa...

Tack Christin!