måndag, juni 06, 2011

Långhelg

Vilken helg det har varit! Det känns som att hela Sverige är lite lyckligare efter en sådan ledighet med det här vädret. Jag tänkte på det nu ikväll när jag var ute på kvällspromenaden med Viggo, ikväll är nog Sverige lite gladare än för för ett par dagar sedan. Det är faktiskt ett väldigt fint land vi har.

Vi har hunnit allt från middag med familj till shopping i Barkaby och i morse steg jag upp 05.30 för att ta motorcykeln till Uppsala där jag äntligen hade fått en tid för besiktining. Det blev en riktigt fin morgontur på motorvägen där jag var i stort sett ensam. Härligt!

Här kommer min helg i bilder:


Tidigare i veckan bjöd Johan mig på finmiddag



Sedan kom Johans familj på middag. Vi hade en mysig kväll på altanen.





Lotten och Per var på besök och det uppskattades mycket
att bli blåst i nacken i den här värmen!


Ibland slår man sig och behöver lite tröst i pappas famn


Så blir man glad igen!



7 kommentarer:

Christin sa...

Vad härligt det ser ut på bilderna! Men oj, vad hon växer! Vi behöver ses snart! :)

carin sa...

Ja, när det är så här så trivs man gott i Sverige.
Härliga bilder!

Carin sa...

Hallåååå!

L8 sa...

Hallå! :)

Jessika sa...

Villka fina bilder!Som hon växer lilla Clara,hon e så söööt.Och snaaart får vi träffa er,de ska bli kul

L8 sa...

Ja allt går i raketfart tycker jag! Det ska bli så kul att träffa er i Åsa!

CECILIA sa...

Gölligöll! Så himla fin! Och sjukt lik dog:-)