fredag, mars 30, 2007

Grovt misshandlad

Vi har en förmån på jobbet. Vi skall från och med nu få massage på jobbet 1-2 ggr per månad om vi vill. Vi betalar hälften, företaget betalar andra hälften. Jag är jätteglad för detta, jag försöker ju komma iväg och få massage ibland, men det blir lätt krångligt, man ska gå i från jobbet, det är dyrt och det är inte allt för sällan som t ex ett skoköp kommer emellan.

Igår var jag på mitt första besök inne hos massagekvinnan i skrubben här på jobbet. Hon är smal och ser sådär ruskigt hälsosam ut. Smal men stark. Det började lite mjukt, men efter några minuters vilseledande njutning tog hon i med hårdhandskarna. Herre min Gud! Så ont har det aldrig gjort att få massage förut. Jag försökte vara modig, tog djupa andetag och grimaserade (ansiktet låg ju ändå ner mot golvet genom det något förnedrande hålet) Men det gjorde rysligt ont. När jag långt om länge vågar pressa fram att -Nu gör det så ont att jag knappt klarar av det! ...så skrattar hon!? Och fortsätter?! Jag visste inte vad jag skulle göra så jag bara lät mig fortsätta plågas. Nu känner jag mig brutalt misshandlad. Idag är jag öm i heeeela kroppen. Och det här betalar jag för?

Det gjorde kanske inte saken bättre att jag gick och tränade igår heller. Men, det är så många gånger som jag har backat ur så jag tänkte att nä, nu ska jag inte mesa bara för att jag har blivit mass... misshandlad! Så iväg på BodyPump och jag riktigt kände hur det knakade i musklerna under passet. Så nu går jag som om jag vore nyförlöst. Tur det är helg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du behöver är en kväll med dans, vin och sång. U know where to call... /K

Anonym sa...

Jag har ju svurit att skydda min lillasyster vad som än händer. Var bor hon? .... hur gammal är hon o en hon snygg?

Anonym sa...

Display all the manufacturer specific sensor knowledge
in genuine-time. You should not have an lively support motor gentle
to use an OBD process.

Stop by my page: www.orwing.com