torsdag, mars 08, 2007

Ny desajn

Mina vänner. Det var dags att byta skepnad på bloggen. Eller, rättare sagt, jag såg att man kan göra det. Vad tycks? Bu eller bä? Det är ju inte så att det finns miljarder av layouter att välja på, men det piffar ju upp med lite ombyte ibland.

Igår kom min nya telefon. Igen. De som följer bloggen vet vad för sorgligt öde den förra nya mobilen gick till möte. Där emellan har jag fått låna en B-mobil av pappa, mycket snällt, men också mycket irriterande att jag hade sparat alla nummer i telefonen och inte på SIM-kortet. Detta har medfört en mycket neutral svarston när jag svarar i telefonen eftersom jag sällan vet vem det är som ringer.

Lustig grej det där egentligen, för tio år sedan var det hypat att ha en nummerpresentatör. Nu för tiden blir man lite ängsligt när man inte vet vem det är som ringer INNAN man svarar.

Idag skall jag iväg till naprapaten igen och få mig en omgång. Ångrar nu att jag tog den där vegetariska buffén till lunch, på tok för mycket bönor för att känna sig bekväm inför hårda fysiska tryck.

6 kommentarer:

Patrik sa...

Hej baby!

Hittade din blogg tack vare Katta, ni skriver ju underbart underhållande båda två! Skönt att höra att livet i Stockholm leker, flyttar väl dit senare jag med och våldgästar er.

Puss
Patrik, svensk japan

L8 sa...

Patrik! Faan vad kul att du hittade hit!

Hur går det för dig i Japan, pratar du flytande än? ;)

Hur var det, hade inte du en blogg så att jag kan följa din resa?

Må så gott
Kram Lotta

Anonym sa...

Looking good honey! Designen ser bra ut.

Patrik sa...

Haha Nä, jag pratar knappast flytande japanska ... men allt är bara finfint här. Om två veckor är tanken att jag ska besöka Kyoto, ska bli kul att se mer än bara Tokyo.

Du hittar bloggen här:
tokyo07.blogspot.com

Kramar

Anonym sa...

Du vet väl att du kan ändra färgerna på bloggen trots att det är en fast form... ;-)

Anonym sa...

Jag gillar designen. Bättre än den gamla tror jag.