torsdag, september 06, 2007

Bubbel-battle

Som jag tidigare nämt så har vi Wrigley (Extra) som kund på mitt jobb. Det har ger fördelen att vi ofta har mycket tuggummi att förbruka på vår arbetsplats. Någon gång då och då, när andan faller på, anordnas en battle i vem som kan blåsa störst bubblor. Idag var det egentligen ingen stormatch, det var Cissi mot Linda och det blev faktiskt oavgjort. Alltså håller undertecknad fortfarande rekordet då jag fick rensa glasögonen efter förra gången.

Cissi värmer upp, vissa likheter med Marge Simpson, inte sant?




Föga imponerande bubblor enligt mig...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ingen fota dej med en monsterbubbla då?

L8 sa...

Eh... Det är bara jag som kan hantera kameran här... (fingers crossed)

Anonym sa...

Tur att bubblorna matchar halsbandet, frågan är valde hon tuggemi efter halsbandet eller halsband efter tuggemit? ;o)

Anonym sa...

Hmm lustig stavning...

Anonym sa...

cristin, jag tror att lotta bara ljuger. vi vill ha bild bevis...

Anonym sa...

Vi kan faktiskt intyga på att Lotta leder, men så har ju jag inte gett mig in i matchen ännu... :-D

Patrik sa...

Glasögon när man blåser bubblor, det är ju som att vägra dra ner brallorna när man ska gå på toa. Skärpning Lotta (fast ack så roligt)!

L8 sa...

Ja, det var orutinerat, jag erkänner. Men så hade jag heller ingen aning om att jag var så talangfull...