torsdag, april 17, 2008

Lite mindre bajsbredbandsbolag

Nu har vi klagat och fullkommligt ringt ner Bredbandsbolagets kundtjänst. Och faktiskt, det gav resultat. Nu har vi fått ett mobilt bredband att låna under tiden vi väntar på vår uppkoppling. Så vi kan faktiskt surfa hemma. Visserligen bara en i taget, men ändå. Bra jobbat.

Så nu bor vi i vårt lilla hus. Och det känns helt fantastiskt. Jag vaknar upp något förvirrad varje morgon innan jag någon hundradels sekund senare fattar var jag är. Det är grymt att ha ett stort sovrum med bra luft! Dessutom har jag nu testat att åka moppe in till stan och det går alldeles utmärkt. Det tar ca 25 minuter och den vägen jag tar brukar inte vara så drabbad av köer. Jag är ju lätt nedkyld när jag kommer fram, men snart kommer värmen, snart...

Ikväll monterar Johan grillen och jag oljar in utemöblerna. Har vi tur - eller rättare sagt tålamod - så kan det bli grillning redan i helgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, det låter härligt. Det ska ju bli riktigt bra väder i helgen, så grilla på!