fredag, juni 13, 2008

Lite svag idag

Vi hade sommarfest med jobbet igår. Årets kock var inhyrd och dryck fanns det gott om. Nu har jag ändå jobbat på Spinn i några månader och har definitivt blivit varm i kläderna. Så pass varm att jag vågade dricka lite alkoholhaltiga drycker, trots att det var kunder inbjudna till festen. Och då kan resultatet bli att man lånar chefens glasögon.

Mina kollegor spottar inte glaset. Det var en grymt rolig fest och idag blir det mycket cola (riktigt, inte light!) och fet mat. Jag måste ju ladda inför Dolly ikväll!


Fint dukat

Årets kock    s assistent






Linda passar i dem...



Men jag?... Jag vet inte...

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Kan lotterier prata? Hur var maten? Vi får samtala den här vägen eftersom jag tappat tungan.

Anonym sa...

Nu blev ju mitt inlägg bara konstigt.

Patrik sa...

Jag vill också Dolla. Uppdatera blogg med recension senare är du snäller!