söndag, november 16, 2008

Äntligen lyfte vi

Igår smällde det. Efter mycket planering och massor av hjälp från nära och kära så bar det av på 30-årsfest. Temat var som de flesta förstått efter de fått en boardingticket som inbjudan: flyg. Givetvis var Johan kapten och jag var flygvärdinna. Jag hade en helt underbart rolig kväll med alldeles för många drinkar som den inhyrda bartendern gjorde.

Maten blev väldigt lyckad om jag får säga det själv (och det får jag) och jag är alldeles mållös av alla fina presenter jag har fått! Jag skall frossa i lyxiga spa-behandlingar, spökvandringar, Gondolen-besök och att ha en egen kock i hemmet för en kväll. Och inte minst av snygga väskor, köksmaskiner de lux och tidningsprenumerationer. Inse - jag skall få åka luftballong!!!

Åter igen inser jag vilka fantastiska vänner jag har (inte enbart på grund av presenterna faktiskt ;) De har hjälp mig med alla förberedelser, lagat mat och fixat. Jag är så tacksam för att så många hjälpte till så att det blev en lyckad fest. Jag har t o m vänner som åker ca 100 mil på ett dygn för att vara med på festen - inte illa!

Man kan säga som så att jag har mått bättre än vad jag gjorde i morse, men det var det värt.


Det svänger...

Sjöhästen


Alla gästerna taxades in genom grinden av Louise

Som sedan tydligen fick hyperventilera i spypåsen...



Och säkerhetsvakten såg givetvis till att hålla ordning

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en underbart rolig fest!

Anonym sa...

Ja, tack!. Lotta airlines får tio toasters!! Tummen upp!!

K sa...

Whiiiiiii! Ha ha ha ha! Underbart kalas Lotta. Jag har ett och annat move förutom Sjöhästen som jag tror du missade i lördags! Nästa gång! Pöss