måndag, november 10, 2008

Trettio jämt

Idag fyller jag 30 år. Jösses, det gick fort faktiskt. Och ganska bra har det ju också gått. Inga brutna ben, en kraftig hjärnskakning men då kan man ju å andra sidan bocka av det. Boet har flyttats lite hit och dit och det har gett mig en av de mer märkliga dialekterna man kan ha. Jag har provat långt och kort hår - i varierande färger- och kommit fram till att sneakers är det överlägset bästa att ha på fötterna.

Jag känner mig kort och gott nöjd med vad jag gjort i 30 år (ok från 0-5 år kanske jag inte presterade som bäst, men jag hade lite andra ämnen att fokusera på då).

Jag tror jag kör på i 30 år till så får jag se om jag kommer fram till något annat då.

9 kommentarer:

Patrik sa...

Grattis och pussilainen på dig 30-åring där!

L8 sa...

Tackar, tackar! Vad roligt att "se" dig här igen, allt väl? kram den mätta 30-åringen

Patrik sa...

Jag checkar alltid in här då och då men kan vara tyst. Ses borde vi göra också göra snart va? Kram på dig tårta!

Anonym sa...

GRATTIS LOTTA! Lite så här i efterhand hoppas du hade en bra dag.Jag tycker du har klarat dig fint dem här 30 åren.Jag är stolt över dig, kusin. Jag ser fram emot 30 kusin år till, och då kanske vi har tid att träffas lite oftare (då är du 60 och jag 60 plus oj vad tiden går fort).

L8 sa...

Tack kusin! Ja, när vi är 60 har vi kanske tagit vårt förnuft till fånga och sitter i något varmt land och sippar på drinkar hela dagarna! :)

Patrik sa...

Kan vi inte ta förnuftet till fånga lite tidigare och sippa på drinkar i något varmt land tidigare. ^_^

Anonym sa...

Gärna! förnuftet är snart fångat

Team Trollingman sa...

Ok, några dagar sent men bättre än aldrig. GRATTIS från oss i Norberg. Är säker på att du klarar minst 30 till. Ha det så jättebra./Ulrika

L8 sa...

Tack, tack!