måndag, mars 30, 2009

En bra helg

Helgen spenderades i Göteborg och även om den blev ganska späckad så blev den väldigt bra. En skön fredag med hela familjen hör inte längre till vanligheterna så det var riktigt kul. Det lilla charmtrollet var på bästa uppvisningshumör och visade stolt upp en kagge som skulle gjort självaste f.d. statsministern avundsjuk.

Jag träffade en gammal vän som det var alldeles för länge sedan jag sett och vi pratade oavbrutet i timmar. Så underbart härligt med människor som ger så mycket energi och skratt.

Det blev middag med nästan alla vänner på lördagkvällen! Fantastisk fisk men tyvärr blev kvällen alldeles för kort. Nåväl, jag får helt enkelt se till att komma ner snart igen.

Jag hann med en sväng till sommarstugan också. Åh, det var så härligt. Stooora snödroppar, krokusar och vår i luften. Nu längtar jag ju inte alls till sommaren...

3 kommentarer:

carin sa...

Kubb planen ser ju fin fin ut i år!

Den bäste... sa...

Det hjälper ju inte dig Carin, du är ju kass....

L8 sa...

Det osar Klabbe...