söndag, juni 07, 2009

Party inatt

Igår var vi på bröllop. Och idag går det lite långsamt allting. Bröllopet var jättefint och brudparet var riktigt vackra. Det var lite kul att det var i Bromma kyrka med tanke på att vi bor så nära och aldrig har varit inne i kyrkan. Den var fin, väldigt dekorerad men som många gamla kyrkor såg man inte så mycket med tanke pelare och grejer som var i vägen.

Efter vigseln var det fest ner mot Mälaren till och vilken fest det blev. Jag skyller allt på det fantastiskt goda vinet som serverades, och så hade jag ju två trevliga Johan på vardera sida om mig. Jag visste faktiskt inte att när man är förlovad så får man sitta bredvid sin fästman till bordet på bröllop. Johan K som satt på min andra sida tyckte också om vinet. Det syns ganska tydligt på bilden av oss att vi båda gillade vinet. Jättemycket.

Det blev dans långt in på småtimmarna och när vi ramlade i säng var det ljust ute och fåglarna sjöng för fullt.







PS. Stort tack till tjejen som hindrade mig från att gå ut från toaletten med klänningen instoppad i strumpbyorna! Ds.

2 kommentarer:

carin sa...

Lotta, du ser ruggigt nöjd ut.
Gud vad skämmigt det hade varit att gå med klänningen innanför strumpbyxorna!

L8 sa...

Det var jag! Och ja, då hade jag nog dött.