fredag, oktober 26, 2007

It´s coca-cola day!

Idag är det fredag och jag får dricka Cola Zero! Inte nog med att det är fredag, idag har jag en after work att se fram emot samt att päronen kommer hit och då vankas det som vanligt goda restaurangbesök. Det bästa av allt är så klart att Viggo kommer och hälsar på!

För övrigt vandrar tankarna i min skalle hur jag skall göra med min kära lägenhet i Göteborg. Jag har sagt upp min hyresgäst och får tillbaka lägenheten nästa vecka. Jag hade tänkt sälja den nu men jag har gått och blivit osäker då marknaden inte är lika benhårt uppåtstigande nu som för bara ett par månader sedan. Vad tror ni, läsare, skall jag sälja nu eller vänta ut den lilla svackan genom att sälja framåt vårkanten? Någon som har en tänkbar hyresgäst i sådana fall som kan tänkas bo där några månader?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bomarknaden har stannat av men priserna som råder är ändå de högsta vi någonsin haft i Sverige. Skall man tro mediahaussen kring detta så verkar det som om det är de dyra bostäderna som har tappat lite. Dock så verkar det som om de små bostäderna ligger kvar på samma nivå. Vad jag kunde se häromdagen så hade ändå snittpriserna på småhus i både Gbg och Sthlm ökat med ett fåtal procent Q3 jämfört med Q2.

Anonym sa...

Lotta, prata med din sambo...

Anonym sa...

Jag hittade Viggos bajspåsar i flyttstöket.

L8 sa...

Bra att ha innan ni har testat toan i nya huset...