tisdag, september 30, 2008

Vadan detta?! När jag steg upp nu på morgonen så var det 0° ute?! 0°!! Det är svinkallt. Och jag vill åka moppe till jobbet. Hade det inte varit för att de säger att det kanske skall regna ikväll så hade jag byltat på mig ordentligt och kört ändå. Men riktigt kall temperatur tillsammans med regn brukar sällan vara en hit.

Dessutom skall jag till badhuset ikväll och då lär jag väl åka därifrån i form som en iskub om jag kör moppe. Så det blev kommunalt i morse. Jag gillar inte kommunalt. Så grattis Lotta, vinterhalvåret är här. Dessutom har jag min tisdags huvudvärk idag. Tisdagar är den absolut sämsta dagen i veckan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh mitt lilla solsken... Puss

Anonym sa...

Kom ner till oss i södern då. Här kör vi fortfarande moppe i kortbyxor.

Anonym sa...

Solen lyser alltid på framsidan...