måndag, oktober 25, 2010

Tippen på dagtid

Idag har jag en riktig fixardag. Jag har jobbat lite med Mc på förmiddagen och nu har jag varit på tippen. Vi har så mycket skit i källaren och nu tog jag det mest uppenbara skräpet med mig till tippen. Jag såg framför mig att det skulle ta ett tag att irra omkring och slänga var sak på sin plats, men nädå, jag fick personlig service. En anställd på tippen fanns alltid i närheten (utan att kännas som en övervakare) och berättade vart jag kunde slänga grejer. På 5 min hade jag sorterat upp 5 stora IKEA-kassar med diverse skit. Jag måste säga att det är med tippen är så bra. Gratis, tydligt och nära. Och så känner jag mig så väldigt duktig när jag varit där en sväng.

Idag ska vi också vara glada över att jag inte är jätterädd för spindlar eftersom det kröp en över min panna när jag körde bil.

1 kommentar:

Christin sa...

Kunde du inte ha lämnat spindeln på tippen också?