måndag, oktober 04, 2010

Nedräkning

Nu jobbar jag min sista vecka innan det är dags för föräldraledighet. Tyvärr lade hjärnan ner verksamheten redan i helgen. Receptet som skulle dubblas blev bara dubblat på vissa ingredienser (läs en) och när jag skulle göra välkomstdrinkar så var förvirringen stor över vem som skulle ha med eller utan alkohol. (jag tror att jag själv drack utan alkohol men helt säker man ju inte vara)

Hur som helst så blev det en väldigt trevlig kväll i lördags med fina vänner som vi skulle ha bjudit hem långt tidigare men det har bara inte blivit av. Vi hade så trevligt så att vi inte kom i säng förrän vid 03.30. Det kanske var den sista riktigt sena middagen i det här huset på ett tag och jag njöt i fulla drag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är kanske så att det blir nattvak, en tid framöver också!

Jessika sa...

Det är bra NJUT av livet!!!!

Team Trollingman sa...

Slutat jobba nu tjejjen? hur känns det då? Passa på och ta det lungt och njut av ledigheten innan det brakar lös1