måndag, december 11, 2006

jag har fått korgen


I förra veckan damp det ner ett utskick i brevinkastet. Man får ganska mycket reklam som nyinflyttad, en massa olika erbjudanden från affärer i närheten. Men det här utskicket var lite annorlunda. Det stod att om jag gick in på en viss adress på nätet och skrev in min adress så skulle jag få en presentkorg utan att binda upp mig för någonting. Skumt tänkte jag, men snåljåpen i mig blev sugen på att testa. Så jag fyllde i mina uppgifter på nätet och vips! idag kom ett bud med en jättefin korg, fylld av godsaker! Jag måste ju säga att man känner sig välkommen! Det fanns också en hel del kuponger att utnyttja och det var inga dåliga erbjudande, 1 timmas gratis heminredningsrådgivning från Svenskt Tenn, 10% vid köp på Kasthall... Det är ju tydligt att det är rätt stadsdel man har flyttat in i ...

Idag damp det ner ytterligare en trevlig överraskning i brevlådan, Peturs nya skiva! Johan Staag var så snäll att han skickade den till mig eftersom jag inte kunde gå på release-festen. Så nu skall här diggas!

1 kommentar:

Anonym sa...

e du singel nu då? Dad.