söndag, december 03, 2006

Besök

Vi har haft besök! I helgen var Christin, mamma, pappa och Viggo här uppe i Stockholm och hälsade på. Vi var alla ganska fredagströtta så vi beställde hem mat från Aubergine här på hörnet, fantastiskt god entrecote! Lördagen spenderade Christin och jag på stan, Christin shoppade loss rejält! Givetvis kom hälften från Esprit, där hon är en trogen kund.

Själv slog jag till och köpte jättefina örhängen och en tv-antenn. Eller ja, så heter det väl inte, men det är en liten låda som gör att vi kan kolla på TV i sovrummet utan att ha en antenn. Smart.

Igår kväll hamnade vi på Restaurang Stolen. De är ju bara helt enkelt så bra! Asgod mat, gott vin och Christins pannacotta var något av det bästa jag smakat. En film på det och kvällen var fulländad (även om Johan grymtade något om barnfilm när vi tvingade honom att se Ice age 2)

Nu har vi kört ännu ett race med flyttkartongerna. Tro det eller ej, men vi är nere i 12 kartonger kvar! Dessutom har vi fått upp lite julpynt. Johans julpynt består av EN tomte, dock väldigt söt, så han julpyntade ganska snabbt. När han var borta på basketmatch hängde jag upp en fin ängel som Johan sedan frågade i förbifarten om det var en pappersboll. Suck ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan inte förneka att ängeln är skrämmande lik packpappret vi packat in glasen i. Eller så skulle det kunna vara en upphängd snorfana... Jag kanske skall gå till optikern en trappa ned.