torsdag, februari 22, 2007

vintern är här. Igen.

Det snöar riktigt fint idag. Stora, luftiga flingor och hela världen blir så tyst. Jag gillar när det kommer odentligt med snö. Förlåt Skåne med omnejd som just för tillfället kanske anser att jag har en något glamoriserad bild av snöväder. Men just nu, är det just här väldigt fint.

För er som hängt med tidigare på bloggen så känner ni till min kamp om att hitta ett bra träningsställe. I slutet av förra veckan föll jag dit. Men det var inte Sara på SATS som fick min inbetalning, nej det blev.... Jeanette på SATS! Dessutom gick jag till SATS på Stadion och där rådde inte samma hysteri som nere runt Stureplans omnejd. Så efter att ha haft en instruktionsrunda om hur tyngdlyftningsmaskinerna funkar (man känner sig om möjlig ännu mera fel på gymmet när de förklarar fullt logiska saker för en) så skall jag ikväll gå iväg på mitt försat träningspass på ca 4 månader. Puh. Just nu känns det lite motigt, men jag brukar bli så stolt när jag är färdig så sedan rullar det på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra Lotta! Du är så duktig som kommer igång med träningen. Gick första passet bra?