onsdag, februari 28, 2007

Hur trevligt som helst

I lördags var Johan och jag på middag hos T2 och Henrik. Och det var hur kul som helst. Fantastisk mat, gott vin och roligt spel till drinkarna.

Vad är det som händer med mig? När den ultimata lördagskvällen består av att äta, dricka och spela spel måste man väl ändå ha nått en slags gräns. Är det medelåldern man äntrar? Hade jag som 20-åring kunnat prata med mig som 28-åring hade jag antagligen bara suckat och skakat på huvudet uppgivet. Men jag gillar det här! Det bästa jag vet är när jag har mina vänner omkring mig, det är då det är som bäst. Så jag får väl vara mossig då. Men då skall jag banne mig vara bäst på att vara mossig, var är alla middagsinbjudningarna?

Här är i alla fall lite bilder som bl.a. visar hur bekymrade grabbarna blev när de insåg att de skulle förlora.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallojsan Lotta!
Hörde av Jörgen att du undrar vart jag tagit vägen men jag är allt här men vågar inte ha nån MSN i min jobb dator eftersom att jag fick virus i den:-(

Ha det så jättebra!
Kram Cina

Anonym sa...

Va roligt att du fick med några bilder på T2 när hon står upp....:)
och att Christin är där hon gör sig som bäst, bland drinkarna.

//CC

L8 sa...

He he, kunde inte formulerat det bättre själv, Carin! Tur att hon inte är här inne och kollar så ofta ;)

Anonym sa...

Jo, jag trivs som fisken i vattnet bland drinkarna, eller som vi brukar säga, som lime-skivan i groggen!