söndag, juni 24, 2007

Det blev en lång helg det här

Det gjorde mycket att det var en fyra-dagars-vecka. Fredagsstämning på torsdagen och andan i halsen på fredagen att det inte skulle regna på självaste midsommarafton. Men visst gjorde det. Men inte särskilt mycket faktiskt där jag befann mig. Jag befann mig på Ekerö och hade det väldigt trevligt. Faktiskt perfekt. Trevliga människor, god mat och lite olika aktiviteter. Inget fylleslag, men lite sliriga blev vi.

Idag blev det en sväng med båten (Johan blev brun, jag får tydligen ingen färg alls längre). Efteråt fick jag ett ryck och bakade bullar. Vi får väl se om det finns några kvar tills nästa helg då vi får celebert Göteborgsbesök...






4 kommentarer:

Patrik sa...

Ge ... mig ... bullarna ... nu! Fasen, jag hatar att det inte verkar finnas någon ugn i det här landet. Landet som är nummer ett på teknik men inte när det kommer till kök inte, nä, tacka vet jag Sverige!

Anonym sa...

Det kan vara läge att spara lite bullar....

Anonym sa...

Du vet ju hur sötsugen crille kan vara...

Anonym sa...

Fingrarna i styr kladde... Annars tar jag fram linjalen i helgen. Det är mina bullar!