onsdag, november 21, 2007

Vad tänker jag på?








Och så dushen då Christin...

16 kommentarer:

Anonym sa...

Det är verkligen jättefint! Men bilden på duschen då?

Patrik sa...

Det här jag nämnde tidigare att jag kommer att våldgästa ert hus, glöm det ... glöm det! Jag bosätter mig där.

ps.01. Vad är det för dusch Christin så innerligt tjatar om? Jag står på hennes sida ... med armarna i kors dessutom, det du!

ps.02. Nä, vad fan, nu går jag och sover. En svensk japan har inget här att göra vid den här tiden på dygnet.

ps.03. Puss

L8 sa...

Nu finns det då även en bild på dushen...

Ni har verkligen funnit varandra, Christin och Patrik. har ni träffats i verkligheten? Jag tror verkligen att ni skulle gilla varandra. Ett perfekt party-par faktiskt!

Patrik - kom hem nu! Har du inte ätit tillräckligt med ris?

puss

Patrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Patrik sa...

Om Christin och jag får duschen så kan du och mannen din få bosätta er i resten av huset ... deal? Ni kan ju alltid duscha i stora diskhon i köket.

ps. Jo, den svenska maten lyser med sin frånvaro just nu ... och allt julpyssel här borta gör att jag saknar Sverige än mer. Julen är ok men allt innan jul, glöggfester, lussebullar, julklappsångest (vilketproblem!) är sånt jag saknar ... ja, och så saknar jag vänner och familj också. Men början av nästa år står jag där utanför huset ert med basturis och Explorer och räknar med att få äga duschen. Eller nåt sånt.

ps.??. Kommmentaren innan blev fel så det var jag som tog bort min egen kommentar, bara så att du vet och inte hoppas på att Steven Seagal hade skrivit en kommentar.

ps.??. Dags att kanske skriva i min ouppdaterade blogg istället för att skriva långa kommentarer här.

Anonym sa...

Ahh, duschen är fin!! Nä, Patrik har jag aldrig träffat. Vi ses kanske på inflyttningsfesten? Fast då håller jag mej nog ifrån duschen.
Det hade ju varit enormt coolt om Steven Seagal hade kommenterat. Det är kanske den person som man helst vill ska kommentera detta husköp.

Anonym sa...

Nu är en foffa inköpt. En fin Dux från 50-talet. Det gäller att ha framförhållning...

Anonym sa...

Foffa. Det är slang för soffa på stockholmska.

Anonym sa...

oj, det är ju skitsnyggt. och det verkar så mysigt.
hur stort är det?

Anonym sa...

Ja, kul med soffan! Lotta sa att ni båda föll pladask för den. Kul!
På västgötska säger "sôffa".

Anonym sa...

Mariette, det är 99 kvm och en källare som är nästan lika stor. Lotta sitter på ett flygplan till Paris just nu.

Anonym sa...

Vad bra Johan! Då kan ni ju ha ett hobby-rum i källaren kanske?

Anonym sa...

Klart det blir ett hobbyrum! Nu sitter Lotta på Champs Elysées och dricker Une thé avec la petite chien.

Anonym sa...

Grattis! Oj, vad fint!

Anonym sa...

Men shit. Har ar man borta i nagra veckor och ni koper hus! Cissi informerade mig eftersom min semesterhjarna satt in och jag inte har last bloggar sen planer lyfte fran Sverige!! Grattis! Ser ju hur fint ut som hellst! Ser fram emot middagar i det koket! Australien ar underbart! 4 dagar kvar och jag ar tyvarr forkyld just nu. Men men. SOlen vantar anda! kram

Anonym sa...

Okej. Ni har ett GALET snyggt hus! Vi kanske kommer och snor hela er inredning och sätter in den i vårt istället, alternativt tar med oss Stenis som får gräva upp hela huset och flytta det hit. Fan vad snyggt. Ni måste trivas som fiskar i vattnet! Längar efter att komma och grilla och dricka bag-in-box. Det har ni lovat!!! /Kusin