torsdag, maj 08, 2008

Amsterdam

Imorgon bär det av till Amsterdam. Mamma och jag brukar ju numera besöka Paris två gågner per år, men i en helt crazy stund kom vi på att vi kunde åka till Amsterdam denna gång. Eftersom jag inte kan vara ledig så mycket från mitt jobb åkte mamma i förväg redan idag och när jag nyss pratade med henne lät hon hälsa att vi blivit uppgraderade till en juniorsuite. Sweet!

Jag har absolut ingen aning om vad man skall titta på i Amsterdam (förutom red light district och coffeeshopsen) så har ni några tips så tas de tacksamt emot. Vädret skall i alla fall ligga runt 25° så shortsen är nedpackade. In i dimman...

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.svd.se/multimedia/archive/00271/amsterdam_svdresor_271995a.pdf

Anonym sa...

Nej! Hela länken fick inte plats. Jag mailar den istället.

Anonym sa...

Anne Frank muséet, Amsterdam arena, van Gogh muséet, Rembrant muséet... a never ending story.