fredag, april 17, 2009

Oj vad många det var

Idag har vi varit hos vår stora kund för att presentera en kampanj. Vi trodde till en början inte att det var så stort och omfattande möte, men blev varse under förmiddagen att ungefär 20 st olika människor från kunden och den andra stora byrån skulle vara med. Hoppsan. Och jag och min produktionsledare skulle själva åka till mötet. När vi klev in i det redan pågående mötet insåg jag att det nog snarare var 25 personer. Hoppsan.

Den andra byrån höll som vanligt ett proffsigt framträdande, även om en av killarna var duktigt röd om kinderna när han pratade. När det blev min tur att prata inför alla så var det faktiskt inte så läskigt. Jag berättade hur vi tänkt och varför jag gjort som jag hade gjort med skisserna. Och det gick till och med riktigt bra!

Jag kan ju erkänna att axlarna sitter några centimeter lägre nu och det passar utmärkt för nu är det dags för After work!

2 kommentarer:

Christin sa...

Vad duktig du är!

L8 sa...

Tack! Och vad kul att du skriver, dig kan jag lita på. Det verkar som att de flesta läsarna har försvunnit den senaste månaden?