onsdag, september 29, 2010

Pedikyr

Det är svårt att nå ner till tårna nu för tiden. Så idag gick jag till Privatskolan för hudvård och Spa och fick 2 timmars pedikyr! Man kan välja om man vill gå till Beauty center (där får man behandlingar av dem som inte gått på skolan så länge) eller till Spa center (där har eleverna gått lite längre tid och det finns mer behandlingar att välja på). Jag valde Beauty center eftersom det där kunde ta lite längre tid. Jag älskar ju när de håller på och fixar och grejar länge. Tjejen som tog hand om mig hette Jill och var jätteduktig och trevlig att prata med.

Så nu sitter jag hemma i sängen med mjuka fina fötter och röda tånaglar. Vi får väl se om jag hinner bli mamma innan lacket skavts bort.

6 kommentarer:

Anna Zentine sa...

Åh! Lyxigt :) Vad kostade en sådan elevbehandling?

Kingen sa...

jag fick fotmassage förra veckan. 1 timme, kostade 30kr. Vad gick pedikyren på?

L8 sa...

Min behandling kostade 365 riksdaler och då tog det som sagt 2 timmar, lackning ingick och man fick med sig resten av nagellacksflaskan hem.

danquen sa...

Kingen, fick du också nagellack?

Kingen sa...

jag fick faktiskt erbjudandet att få pedikyr samtidigt. Men en hastig blick av stukad manlighet fick henne att rygga tillbaka och sen sades det inget mera om det.

Anonym sa...

Jasså det duger inte längre med Johans snygga nagellackering