söndag, januari 28, 2007

Tjejhelg

Nu har jag haft min tjejkompisar på besök! Jag har verkligen längtat efter att de skull komma upp och det blev lika mysigt som jag hade hoppats. Av någon underlig anledning känns det som att jag verkligen bor här nu när de har varit här och hälsat på, det blev en liten bekräftelse på att detta är mitt nya hem och de kommer att (förhoppningsvis) komma och hälsa på mig här med.

Givetvis ägnades det en hel del tid till shopping, men vi hann även med att njuta av Edos sushi och slappa framför TV:n. Igår (lördag) var det middag hos mig och det blev bra, vi blev lagom fnissiga när vi blandade drink i en jätteskål och sög med varsitt jätte-sugrör ...

Omtänksam som min hund är så väckte han mig strax före tio idag för att se till att jag kom ut i friska luften. Men det är ofta så, att när jag väl kommit upp och ut, så går jag gärna en rejäl promenad för då är det riktigt skönt. Dessutom känner jag mig som att jag suktar efter de ljusa timmarna på dygnet, nog med mörker nu, jag vill ha ljus!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Den drinken var... stor.

L8 sa...

Japp! Och god.

Anonym sa...

Jag tror nog att Lotta sörplade på bäst av alla av den där drinken.