onsdag, januari 03, 2007

upprätt igen

I löööööve Ipren! Igår var jag riktigt trött på magen men efter att jag kapitulerat och tryckt i mig en Ipren fick världen tillbaka sina rätta färger igen. Och efter ett desperat samtal med sjukvårdsupplysningen och inhandlande av droger på Apoteket så känner jag mig absolut på bättringsvägen!

Ibland kan jag tänka: åh, det är nästan så att jag vill vara lite sjuk, vara hemma och bara kolla på filmer och ha det skönt. Men, när jag väl blir sjuk så orkar jag ju aldrig det. Jag har flera avsnitt av Lost här, och inte ens dem har jag orkat dra igång! Då är man faktiskt sjuk.

Jag har ju tidigare berättat om den fina korgen vi fick som tack för att Östermalm fått så fina invånare. Idag ringde jag upp Svenskt Tenn för att ta till vara på ett av erbjudandena, en timmas gratis heminredningsrådgivning. En av deras inredare skall ringa upp och så skall vi (antar jag) boka in ett möte. Detta skall bli mycket intressant.

Här kommer lite julbilder. Snögubben är juldekorationen vi har haft på jobbet, Johan dansar fint på nyår och mammas och pappas gran. Nötknäckaren är bara ytterligare ett bevis på hur stark jag är ...





2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att du är bättre. Riktigt nice med en sån där juldekoration!! Det är väl en sån det snöar i?! Den skulle ni ha i lägenheten! :-)

L8 sa...

Visst är snögubben fin?! :) Och, ja, det snöar i den! Vet dock ej om jag skulle vilja ha den hemma ...