tisdag, januari 02, 2007

Böjd som en ostbåge

Detta inlägg i bloggen går i självömkans tecken. Jag är sjuk! Det började vid 2-tiden på nyårsnatten. Visst, skall man se på det positivt så hann jag ju att fira tolvslaget innan magen började krampa. Det verkar vara någon slags magsjuka jag har åkt på, det är skittrist. Jag har fortfarande jätteont i magen och går som en ostbåge för att det inte gör lika ont när jag böjer mig framåt. Det känns inte så kul att vara hemma från det nya jobbet heller, men vad gör man?

Annars var det en trevlig nyårskväll. God mat och trevligt sällskap. Johan och jag har sagt att vi skall försöka börja äta lite nyttigare, vi håller på att hamna i sambofällan med mycket gott om kvällarna. Man kan ju säga att jag har gått ut hårt med en diet bestående av kokt fisk med ris.

NU hör jag hur soffan ropar på mig igen. Gott nytt år, allihop!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag uppskattar att du orkade skriva några rader iallafall. Var det torsken som gav dej kraft? Krya på dej nu!!! Kram

Anonym sa...

Gott nytt år du med och krya på dig!