torsdag, april 12, 2007

Våren är här! Del 2.

Tydligen har det varit en vinterchock i Sverige över påsk. Förvånat hör jag på när kollegorna pratar om snö och minusgrader. Jag har nog varit bortrest den lämpligaste helger av alla verkar det som. Jag slapp vinterns nyckfulla come back. Och nu strålar solen igen och de fula vädergubbarna pratar om sommarvärme till helgen. I like!

Imorgon kommer dessutom Christin upp och hälsar på, det ska bli så roligt! Ser fram emot helgens bravader (även om dessa numera oftare handlar om shopping och stillsamma fikor än röjande under dygnets senare timmar, vi närmar oss ju trots allt 30 strecket).

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får inte fika för sent bara, för jag kan inte sova om jag dricker kaffe på kvällen. Sen kanske vi ska försöka att inte gå så mycket på stan för jag får ju lite ont i mina knän...

L8 sa...

ja, som sagt ...

Anonym sa...

Lotta kanska kan lära Christin bridge? 55+.... prosit

Anonym sa...

Åh, det hade varit trevligt!

Anonym sa...

Bridge är inte fel. Glöm inte läs glasögon så att man ser korten...

L8 sa...

Jag kan tyvärr inte detta ädla spel, men jag har några väninnor nere på Hallen som kan lära oss... (Se "Bridge" i novembers inlägg om just detta)

Anonym sa...

Ja, dom hade ju tappat en spelare där ja... Du kanske kan hoppa in på hennes plats?

Anonym sa...

Ja såsom L8 har börjat klaga på att dom unga grannarna spelar hög musik så skulle hon kanske platsa. Eller för att citera "Dom där ungdomarna...", "På min tid fick man minnsann inte spela så högt...", "Ungdomarna borde vara rädda om hörseln..."

Anonym sa...

Aj då, det kanske blir soffan...