torsdag, maj 10, 2007

Tanka, tanka

Vi har fyllt vår server på jobbet. Så jag tankar över gamla jobb till en extern hårddisk. Och jag tankar och jag tankar. Under tiden går datorn trögt, så den duger mest till att surfa. Kollar bloggar, fotar byråhunden Frasse, pratar med brorsan. Jag t.o.m. plockar in disk i diskmaskinen.

Har ni några tips på roliga bloggar eller sidor på nätet?

Förresten, det blev inget stick i rumpan. De tog den i armen istället och tur är väl det för nu är armen lite svullen och jag vill inte gå omkring med en ännu större rumpa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

gött att få lite muskler i frisbee armarna...

Anonym sa...

Han är söt den lille vovven.

L8 sa...

Klabbe: Nu kommer de andra på banan att tänka; där kommer en stark tjej, det är bäst att vi släpper igenom henne!

Christin: Ja, han är söt och har vassa tänder.