måndag, december 17, 2007

Andra delen

Ikväll är det del 2 av "En spricka i kristallen". Denna gången borde mammas och pappas hus vara med. I alla fall en liten stund. Mycket spännande.

Vi var och såg utställningen "I love pop art" på Waldemarsudde i helgen. Jag blev faktiskt lite besviken. Antingen så var inte pop art vad jag trodde eller så var det en rätt trist utställning. Hur som helst blir ju resultatet samma för mig, det var sådär.

Det var å andra sidan roligt att få komma in i huset som Prins Eugen har bott i, det var jättefint! Mest tagen blev jag av ljuset (ni vet sedan tidigare att jag börjat bete mig som om dagsljuset i dessa dagar är åtråvärt knark). Det var stora fönster nästan överallt och det gjorde att man fick lite livslust tillbaka. Jag undrar om man kan bo i ett växthus? Vi har ju ett i trädgården vi har köpt...

Vill du läsa om en som delade min åsikt om utställningen kan du göra det här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte annat än att hålla med...

Anonym sa...

Jag tycker att det verkar som en spännande utställning.

L8 sa...

Det tyckte jag med innan jag gick.