fredag, december 21, 2007

Allt i en väska

I eftermidddag bär det av till framsidan! Äntligen kommer julledigheten och i år är den ju nästan lika lång som den var när man gick i skolan och hade jullov, underbart. Det var väldigt mycket som skulle få plats i min väska. Under veckan som kommer skall det: Firas jul med släkten (ikväll), firas jul med familjen, home-staga lägenhehten, ev. måla om lägenheten, gå på långpromenader, hälsa på folk och fira nyår. Det är tur att jag inte flyger ner för min väska väger mer än 20 kg.

Eftersom Johan och jag inte ses förrän på torsdag då kan kommer ner till Göteborg så hade vi lite romantisk middag igår med förförarpasta och vin. Det märks att jag är trött och behöver vila nu, en halv flaska rött räckte för att jag skulle gå och småsnubbla i lägenheten när väskan skulle packas. Så vi får väl se hur jag går klädd i jul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli roligt att du ska vara här så länge i jul!

Anonym sa...

Det blir nog bra med lackstället till nyår!

Anonym sa...

God Jul alla bloggläsare